Hulp nodig? Wij helpen graag!
Neem contact op met onze experts voor vrijblijvend advies.
Alle vragen rond verzendingen & bezorgingen
Info over verzending & bezorging
Diepvriesproducten
Deze methode is speciaal ontworpen voor diepvriesproducten. De producten worden verpakt en vervoerd bij een constante temperatuur van -18°C om de kwaliteit en versheid te garanderen.
Niet-gekoelde producten
Deze methode is bedoeld voor producten die geen speciale temperatuurvereisten hebben en bij kamertemperatuur bewaard kunnen worden. De producten worden zorgvuldig verpakt om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat bij u arriveren.
Verzendkosten
- Diepvriesproducten: Gratis levering bij bestellingen vanaf € 150. Het transport van diepvriesproducten is duurder vanwege de noodzaak van gespecialiseerde koeling en extra zorg tijdens het vervoer.
- Verzendingskosten diepvriesproducten:
- € 0,00 - € 50,00: € 39
- € 50,00 - € 100,00: € 19,5
- € 100,00 - € 150,00: € 9,75
- vanaf € 150,00: gratis verzending
- Niet gekoelde producten: Gratis levering bij bestellingen vanaf € 30. Voor bestellingen onder € 30 bedragen de verzendkosten € 6,90.
- Afhaalpunt: Altijd gratis. Doordat wij leveringen per afhaalpunt groeperen kunnen we de verzendingskosten tot een minimum beperken waardoor u geen verzendingskosten betaald.
Verwachte levertijden
We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Meestal bedraagt de levertijd 2 tot 3 dagen. Afhankelijk van de beschikbare voorraad kan het echter tot 5 dagen duren voordat uw bestelling bij u aankomt. We houden u op de hoogte als een product vertraging heeft.
Verzendbevestiging en tracking
Zodra uw pakket is overgedragen aan onze pakketdienst, ontvangt u een trackingcode. Met deze code kunt u uw bestelling volgen tot aan de levering.
Leveringsgebieden
Wij leveren in heel België.
Vertragingen en problemen bij leveringen
Indien er vertragingen of problemen optreden bij de levering, zullen wij contact met u opnemen. Wij doen ons uiterste best om deze problemen zo snel mogelijk voor u op te lossen. Als u zelf vragen of problemen heeft, neem dan contact op met onze klantendienst via service@dailycieux.be.
Afhaalpunten
Bij ons kunt u gebruik maken van afhaalpunten zonder extra verzendkosten of minimumafnames. Zodra uw bestelling gereed is om opgehaald te worden, ontvangt u een e-mail om u hiervan op de hoogte te stellen.